gamze_harun3003 Aksaray eğitim ve araştırma hastanesinde doğum yapan varmı? Varsa süreç nasıl işliyor anlatır mısınız doğum yaklaşıyor ve süreci merak ediyorum🙏
Tonton gamze_harun3003 ablam orda doğum yaptı 6 ay önce. doğumu iki gün sürdü iki gün boyunca hiç yemek vermediler belki acil sezeryan olur diye ablam sürekli bayılmış yanına yakınlarını almadılar hiçbir şekilde. Normal doğum için çok zorluyorlar ablamı 2 gün suni sancı ile uğraştırdılar sonunda sezaryen oldu
gamze_harun3003 Tonton kötü bi tecrübe olmuş özel hastane fiyatlarından dolayı devlete gidiyorum ama muammeleyi de merak ediyorum