Acemiiiii Memlekete şahsi araçla gitmek istiyorum. Bu haftalarda 10 saat üzerinde yol giden var mı acaba? Fikirleriniz nedir?
gamzecgr Acemiiiii doktorunuza bi danışın yolculuğa çıkmadan muayene eder sıkıntı yoksa belli aralıklarla inip yürüdükten sonra izin veriyorlar genelde
Acemiiiii gamzecgr doktora sordum. Bir sıkıntı olur demedi ama 6 saatten fazla olunca uçak tavsiye ediyoruz dedi. Ben arabayla gitmek istiyorum 🥹
gamzecgr Acemiiiii o zaman normalde bir riskiniz yok demek ki küçük molalar verip ufak yürüyüşlerle gidersiniz aslında
gamzecgr Acemiiiii arabayla gidicek olursanız bir tavsiye yanınıza iki tane yastık alın bel için ya da arkaya geçerseniz uzanmak için de kafa altına biraz bel ağrısı olabiliyor çünkü
Acemiiiii gamzecgr çok teşekkür ederim. İki saatte bir mola vermeyi düşünüyoruz. Yastık da alırım o zaman ☺️