Kızlar bilen bilir o kadar hareketli bir gebelik geçirdim ki hala daha günde en az 15 bin atıyorum her şeyi deniyorum normal doğum için ama bebek hala aşağı inmemiş. Kafası kanalda sadece
3.700 e ulaşmış kilosu ( belki daha azdırmultrasonlar yanılıyor malum)
Doktorum en fazla cumaya kadar beklerim dedi.
Bir önceki sezeryan olduğu için suni sancı bana önerilmiyor rahmin kurtulma riski var. Ama genel olarak sezeryan sonrası vajinal doğuma uygun bir adayım.
Hiç aşıklığı olmayıp , son günlerde bir anda doğumu başlayan oldu mu ? Nolur pozitif şeyler duymam istiyorum