Beyicee 36+3 haftalık hamileyim kızlar bebişim 3 kilo dıguma kadar bir kilo alır diye dusunuyorum 4 kilo üstü sezeryana alıyorlar normal dusunuyordum ama korkuyorum tecrübelerinizden bahsedermisiniz