1melekannesi3858 Kızlar kimlerde var çok utanç verici peçete koyuyorum ama yinede maf oluyorum ya özellikle o tuvalet gelme hissi çok kötü ya
ikiprensannesi__ 1melekannesi3858 suyun değilmiymis canım son zamanlar artık olabilir bişey olmaz doğum olmadı dimi
3Tospikannesi 1melekannesi3858 aşko neden utanç verici olsun bilerek mi yapıyorsun sanki kolay değil anne olmak hepsi geçecek neyse ki son günler ya daha önceden başlasaydı çok zor olurdu senin için ped köy kuzum rahat edersin doğuma kadar idare edeceksin artık
1melekannesi3858 ikiprensannesi__ suyum değilmiş test yaptılar çıkmadı ama azalma olmuş şom haftalarda olurmuş ben idrar kaçırıyorum baya baya
1melekannesi3858 3Tospikannesi ped enfeksiyon yapiyo diyorlar ya kuzum ondan koymuyorum alıyım mı yoksa ya yoksa kötü Bi durum
3Tospikannesi 1melekannesi3858 günlük olanını kullan hem ince kalın pişik de yapabilir sıcak ya havalar
1melekannesi3858 3Tospikannesi vqlla kuzu surda iki hafta kaldı kağıt havlu ile idare edecem artık Bi dikisim alınsa dikiş alınmadan doğum olmazmış geçen gittiğim doktor da doğum esnasında dedi saçmalamış