zf_2707 Gebelikte yüksek tansiyon yaşayıp da normal doğum yapan var mı acaba hikayenizi merak ediyorum bende de aynı sorun var :)
Esen_1 zf_2707 benimde yuksek tansiyonum vardı ama doktorum doğumda tansiyonun yükselirse beynine pıhtı atabilir riske atmayalım dedi sezaryen oldum . Sezaryanda bile tansiyonum yükseldi sakinlestiri yaptılar yarı baygındim
yenibirannis zf_2707 benmde tansiyon yükseklik sorunum var normal doğum yptırıp seni riske atamam dedi zorunlu sezeryan olucam😇