Ebruozyolcu Ruveyda55 ilk özel bölgem kasılmaya başladı uyuşmaya başladı sonra adet ağrısı nın bi tık üstü kasıklarım ağrımaya başladı gecesi doktora gittim 2cm açılma eve geldim nişaanım geldi sabaha kadar yine o ağrıyı yani sancıyı çektim sabah 7 de suyum geldi hastaneye gittim 24 saatin sonunda sezeryan oldum 🤗
Mervesultan Ruveyda55 bağırsak hareketliliği mide bulantısı adet sancısı gibi kaşık ve bele vuran sancıların bi gün öncesi başlayan belirtileriyle doğum yapmıştım ☺️
Ygmrcylin Kahve leke doğum belirtisi olabılir mi peki 33 haftadayım ve vajina çok agırıyor cokkkk. Ama leke. Çok az
Ebruozyolcu Ygmrcylin vijinan bebek büyüdüğü için baskı yaptığı için ağrıyor olabilir ama sen genede bi doktoruna git yada acile
Ruveyda55 Mervesultan benimde ara ara adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor altıma baskı oluyor bel ağrısı zaten var
Haziranxc 3 Doğum yaptım. 3 ünde de hafif adet sancısı olarak başlayan, düzenli olarak ilerleyen, ilerledikçe süresi kısalıp şiddeti artan sancılarım vardı. Şiddetlendikçe beline vurmaya başlıyor.
Mervesultan Ruveyda55 ilk hamileliğimde ayaklarımın üstüne basamıyordum acıdan şişliğim vardı yani ödemim.yememe içmeme dikkat ediyordum su da içiyordum ama şimdi daha mı çok içiyorum bilmiyorum ama ödemim yok yememe de dikkat etmiyorum.biraz vücut ne isterse onu yapıyo sanırım hormonlardan ☺️ hiç kafanıza takmayın