Beyzanrrr Mercimeek ya bende böyleyim hicbisi yiyemiyorum sinirleniyorum bu bebek neyden vitamin alıp kilo alicak die merak içindeyim
Cansut20 Mercimeek benimde 12.haftadan sonra başladı şuan 14+5 hiç olmayacak kusma bulantı doğuma kadr rahat geçecek herhalde diye düşünüyordm doktordan ilaç isticm olmayacak boyle ne zaman bulantı kusma olacağı da belli olmuyor ki koku falan alırsam öyle oluyor bazen de sabahları uyanınca 🤔😞😞
TgbHmz 32+5 deyim ilk 4 ay mide bulantısından 7 kilo verdim bebek bir şekilde beslenıyor vitamin depolarından bende çok stres yapmıştım hala daha düzgün yemek yiyemiyorum bazen çok şiddetli oluyor ama çok şüküt bebeğin kilosu haftasına göre iyi
Mervebektass Benim üçüncü hamileliğim ilk kızım da 3 buçuk aydan sonra doğum anına kadar hep kustum, oğlumda çok rahattım şuan 13 haftalığım 6 haftamdan bu yana kusuyorum böyle değişiklikler olabilir miş yani normal bence endişelenme 🙂
Mervebektass Mercimeek Böyle acıkıp iştahlı oluyorsun ama migden almıyor ona en iyi çözüm azar azar meyve yemek birde ben salatalık yiyordum tuzla yani normalde tuzu doktorum önermiyor ama ben 13 haftalık hamileyim 5 kilo kaybettim düşün yemek asla yok 🙂
Mercimeek Cansut20 benimde aynı berbat bir durum kuzum benim mide yanmam ve ekşimemde vardır doktor gaviscon yazdı
Cansut20 Mercimeek benim de olurdu yanma ilk hamilelikte.Gaviscon geçici bir süre geçiriyor o sonra yine başlıyodu şuan yanma yok ilerleyen haftalarda olur mu bilmem