Bahaarrrk Kızlarrr belirti var mi ??? Zor bi dönemden geçiyorum bilmiyorum piskojik mi üzüntüden mi ama sürekli mide bulantısı - krampları ,halsizlik var ve aşırı uykum geliyooo
ressamanne_ Bahaarrrk dün akşam midem yandı gibi ağrıdı gibi bulandı biraz ondan önce uyku hali akıntım vardı baya bugün bütün belirtilerim yok oldu🤣
hayalim35 Bahaarrrk bat 18 ağustos göğüslerim ağrıyor kasıklarım ağrıyor belim ağrıyor test yaptım bu gün net bişi göremedim
Dilara9889 Osman_rana_ Bahaarrrk bende de akıntı başladı beyaz karın bölgem de ağrı var adetim yaklaştı herhalde pms dönemi belirtisi diyorum :( adetim gecikirse test yapıcam
[silindi] Ben olmadığını düşünmeye başladım biraz temizlik yapıyım dedim hemen belim ağrıdı tansiyonum düştü sanki bi tedirgin oldum açıkçası