Suzan11 iş yerinin insan kaynaklarına yada muhasebesine sorsana muhasebe direk hesaplayıp ne zaman yatacağını falan söylüyor onlar giriyor çünkü evrakı. SGK yı ara ordan da bilgi verir sanırım ulaşmak biraz zor olur devlet işi olunca kimse tenezzül etmiyor