Merhaba, ben de bir şey sormak istiyorum.
gamzecgr 32+0′da çalışabilir raporu alıp ardından 37. Haftaya kadar heyet raporu alsak oluyor mu? Veya 37. Haftaya kadar çalışıp sonrası için heyet raporu alabilirsek kalan 3 hafta izin doğum sonrasına öteleniyor mu? Bilgisi olan var mı?