Semaazz
Ahahaha bakalım doğumlarımız ne zaman olacak:)) tahmini Eylül’ün 23,24 ve 25 i diyorlar ama bakalım hanımefendi ne zaman gelecek:))
ben Eylül’ün 5 inden sonra bekliyorum:) sağlıkla gelirler inşallah bebişler. Haftaya da kursanız yatağı olur bence ama 37 den önce halletmek iyi😃😃