hayalim35 Napıyorsunuz kızlar adetime 4 gün var bu gün test yaptım çookk hafif var gibi gölge gibi belki de psikolojik olarak görüyorumdur bilmiyorum fotoğraf yükleyecektim kamerada hiç çıkmıyor canım sıkıldı sizde durumlar ne pozitife dönme ihtimali var mı sizce ?
Beyzanrrr hayalim35 silik çizgi çıktıysa biraz daha bekle adetin geçsin ondan sonra erken gebelik testi yap
Fts2138 hayalim35 merhaba ben adetime 5 gün kala erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı. Adet günüm iki gün geçti bu defa normal test yapmıştım pozitif çıktı. Her şey olabilir en iyisi adet gününe kadar beklemek rabbim her şeyin hayırlısını nasip etsin 🤲
hayalim35 Beyzanrrr çok silik varla yok arası bişi 2 test aldım bi tane yaptım diğeri inş gecikirse yapacam umudum vardı bu ay modum düştü 🤦♀️😔
Osman_rana_ Ya kızlar hafif kasıktanvajinal doğru adet sancısı gibi agrı var 3 4gündür, ayrıca beyaz kremsi kokusuz akıntı vat sizce belirti mi (normalde regl agrım olmaz)
hayalim35 Osman_rana_ bnde adetim bitti ama belirtiler devam ediyor yine adet olacam 4 gün snra bilemiyorum aynıları bnde de var hayırlısı 5 gün snra yine yapacam bakalım