Bebekbeklrkn Kızlar özel çok pahalandı muayene için kadın doğuma giden varmı esenler hangi doktor gidiyorsunuz ve muayenede bebek resmî falan veriyormu iyi mi
Ayse321 Bebekbeklrkn ay ben esenlere gitmiştim Bi kere çok kötü Bi yer onun yerine Çam ve Sakura hastanesine git daha iyi
Bebekbeklrkn Ayse321 aynen cnm banada iyi davranmadilar pek birkere korktum çam sakurada çok uzak bana inş iyi doktor önerisi biri gelir ama randevuda bulunmuyor kadına