Benim göğüslerimin ikisinin de ucu içe dönük. Çizgi gibi ortadan ikiye bölünmüş ucu tam ortası içeri batmış meme uçlarını ortadan ikiye bölmüş, ikişer ayrı uç var gibi duruyor iki tarafım da. Hamilelik ilerledikçe ucu çıkar dediler. Çıkmadı. Ama dışarıda kalan kısımlar minik minik top top top oldu. O minik topların arasından böyle süt kesiği gibi beyaz parçalar oluyor. Böyle olan var mı? Göğüs ucunuz doğumdan sonra çıktı mı? Emzirebildiniz mi? Emzirebilmek için ne yaptınız?