Ben de 19 haftalık hamileyim ve henüz hissetmedim. Plasentamın konumu öndeymiş ve bu konumdakiler daha geç ve az hissedermiş doktorumun dediğine göre. O yüzden endişe edip, kötü düşünmeye gerek yok zaten daha çok erken hareketleri iyi anlayabilmek için. Daima iyi düşünün💗