Pol_en Merhaba , 8 haftalık gebeyim . Sol kasığıma ağrı girip çıkıyor sürekli bir ağrı değil ama gelip gidiyor . Yaşayan var mı sizce normal mi ?
tugcehaniim Pol_en kuzum ben geçen haftalarda yaşadım bu durumu doktor çok normal dedi Yerleşiyormuş bebiş o yüzden ağrı oluyormuş
gamzecgr Pol_en şiddetli değilse çok normal zaten gebelik boyunca hem rahim hem bebek büyüdükçe olucak 🌸 şiddetli olur da duramazsanız acile gidin ama aklınız da olsun
Pol_en gamzecgr çok teşekkür ederim şiddetli bir ağrı değil sadece bi sızı 😊 ama ağırlaşırsa mutlaka giderim 🙏
dilekk11 Merhaba ben de 7 8 9. Haftalarda sürekli hissettim zorlayıcı olmayan hafif kramplar. Çok şiddetli dayanılmaz bir ağrı olmazsa yaşanılan her şey normal dedi doktorum. Kanama haricinde vücuttaki her türlü değişim bebeğe hazırlık :)
melikemre20 Şuan 10. Haftadayim hala ara ara ağrılarım oluyor 2 kaybım var doktor normal diyor ama ister istemez benimde korkutuyor