Zehra_deniz tabiki de down sendromu yapmaz o genetikle kromozomla alakalı ama onun dışında verdiği zarar bi o kadar vardır bebeğinizin düşük kiloda doğmasına sebep olur gelişme geriliği yapar anneden aldığı yararlı besinleri vitaminleri olduğu gibi plesentadan geçirmez her türlü enfeksiyona açık düşüğe bile doğduğunda solunum sıkıntısı çekebilir ,sigara zaten kendi başına sağlığa zarar bence azaltmakla da uğraşmayın direk bırakın çok zor evet ama imkansız değil önceden bende içiyordum 8-9 yıllık bir içiciyim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde de öğrenir öğrenmez bıraktım emzirme dönemi bitince başlamıştım şimdi yine hamileyim ve yine bıraktım azaltınca ya da nikotini az olan içince iyi birşey olmuyor bir başkasının çocuğuna birşey olmaması sizin çocuğunuzda da olmayacağı anlamına gelmez cunku böyle postlar da hemen ben içiyorum birşey olmadicilar geliyor bebeğiniz icin kendiniz icin en iyisini siz bilir ve yaparsınız🌸