Nuuur1111 Henüz erken değil mi acaba ok hareket edince bacaklarım belim ağrıyor yatakta dönerken kalkarken zorlanıyorum eğilirken felan zorlanıyorum 🥹
Sm135 Nuuur1111 aynı şeyleri yaşıyoruz bir anda ağırlaştım sanki yere bişey düşse almıyorum eşimi bekliyorum gelince alsın diye ayaklarım davul gibi bütün gün klima karşısında yatıyorum 🥹
Ebus2045 Nuuur1111 bendede durum aynı 32. Hafta ama müthiş agirlastim ki nerdeyse hiç kiloda almadım 1,5 kilo aldım şuana kadar ama kendimi fil gibi hissediyorum
melekmommm Nuuur1111 17 kilo aldım aynıyım yatakta eşim destek olmasa zor dönüyorum nefes nefeseyim hep
Hizligonzales Nuuur1111 valla ben onu 28den beri hissediyorum🤣 bende 32deyim bazen doguracam saniyorum karin kasik bel sirt agrilari yuruyemiyorum resmen artik ozellikle ozel bolgem cok agriyor aciyor.🤦🏻 Hayirlisiyla vakit bi gecseydi cok zorlaniyorum artik
Hizligonzales Nuuur1111 evet nerdeyse 2haftadir yasiyorum onu doktorumada dedim gayet normal artik bunlar dedi oglumda bu kadar erken baslamamisti ikinci gebeliklerde daha erken basliyor dedi.
Ebus2045 Nuuur1111 olmadı şükür sadece göbek var ilk oglumdada hiç olmadı catlagim ki onda 18 kilo almistim
Zeyzey055 Ah ah ne agirlasmasi bacılar 2. Gebeligim oglumdan gebe olduğumu unutuyorum resmen 32 haftaligiz bizde koştur koştur oturmaya zamanım yok.yeminle