Aysenurakarsu Merhaba kızlar ben Samsun’da yaşıyorum benim gibi Samsun’da yaşayan anne adayları kimler hep beraber bir buluşma a ayarlayalım mı? ☺️☺️
Zeyzey055 Sennannnamamam1 ben yaptım.canim özelden acil doğuma girmiştim 32. Haftada 2 gün perinatoloji de kalmıştım cok memnundum.. 5 gün de yoğun bakımda kaldım ben tansiyondan dolayı bebeğim de 21 gün kuvozde kaldi herkez cok ilgiliydi pandemi olmasına rağmen hiç kalp kirmadilar