Berfxdn 18+3 hamileyim henüz hareketlerini hissetmiyorum sizce normalmi siz kaçıncı haftada hissettiniz ?
Adabp Bende 21 de hissetmiştim ama bugün çok sessiz,çalışan biriyim böyle çok hareket etmemesi beni çok üzüyor işimi yapamıyorum 😖
Semasyy Adabp şuan 20+1 iz normalde üç haftadır hafif hafif hissediyorum bugün benimkisde sessiz ilk gebeliğim bigün çok güzel bi gün çok durağan normalmiş ama insan tedirgin oluyor işte hergün duymak istiyorum 😭🥺 hiç yok değil çok şükür ama bugün nazlı gibi kızım
Zekiye45- Selam kızlar bende yarın tam 20+0 haftalık oluyoruz kızımla sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah çok hafif seğiriyor ama doğru düzgün düzenli hissetmiyorum kızımı sizce nezaman hissederim tam olarak🥹
Ilkay08 Daha erken bende 20 den sonra yavas yavas hiss etmeye başladım şimdi 30 olduk içimde savaş var sanki ☺️
Semasyy Adabp iki gün önce çok ediyordu bugün az neyse iyi olsun da az da olsa duymak bile yetiyor orda olduğunu bilmek 🩵