Esmagrr benim 22. Haftadan beri suyun fazlaydı şeker yüklemesi yaptık bir sorun çıkmadı. Doktor özellikle meyveden uzak dur demişti biraz dikkat ettim hiç yememezlik yapmadım ama az az yedim hele bu sıcaklardaaa. Şu an 38+4 deyim. Yakında bebeğimize kavuşacağız şu an herşey yolunda bebek büyüdükçe siz de biraz dikkat edip ölçülü olursanız herşey düzene giriyor şu an suyumuz normal ve normal doğumu bekliyoruz ☺️ ben de çok korkmuştum ama nolur kendinizi korkutup hamileliğinizi rezil etmeyin tadını çıkarın 😍