Gonul3434 yani degerlerinizde dusukluk varsa dokror vermistir oni bilemem ama belki siz talep ettoyseniz doktor da ok demis olabilir. Bazen bizim kafa rahatligimiza gore ok diyolar onu farkettim. Zarari yoktur tabi ama ben usandim troid ilaci iciorum mecburum sabah ac. Gece yatarken demir. Aksam magnezyum. Aksama dogru imom. Kahvaltidan sonra balik yagi hapi. Bide gecen ebem 35.haftadan sonra solgarı onerdi sut artirici gunde uc tane iccekmisim yani tiskinti geldi kusacam. Normal hayatta asla takviye yanlisi degildim ama simdi mecburuz. Hyr bide onla bu bir icilmez,onu iciosan sunlari tuketmiycen,bunu isiosan en az su kadar aclik olcak beynim yandi resmen ya hesap yapmaktan