Teslimenursevil Dün akşam kasıklarım çatlıycakmış gibi bi ağrı girdi 2 saat sürdü belimde ağrı ve kasıklarımda doluluk hissediyorum böyle niye oldu reglim geçeli 1 hafta oldu anlam veremedim
Churcill Teslimenursevil her zaman yanma olmayabilir. Benim hiç bi belirtim yoktu tahlilde tesadüfen öğrendim
ebrarmom08 Teslimenursevil çünkü şuanki zman tam yumurtlama zamanı uyku halide sıcaklardan oluyor bence
Teslimenursevil Churcill benim enfeksiyonum senelerdir illa olur ama hep yanmam olur artık doktora bile gitmiyorum ilaçlrım var yanma başlayınca direk içiyorum geçiyor