Kivircik01 Kızlar selam ben miratech marka ovülasyon testi kullanıyorum bir ayda 3 defa yumurtlama gördüm bu testte , böyle bir durum olur mu ? Marka da mı bir sorun var ? Bir de resimlere bakar mısınız pik mi ? Pikse eğer bu 3. Olacak ve regl olmama 2 gün kaldı 
Happy-melek1997 Kivircik01 benim eltim lh testiyle gebe olduğunu öğrendi adetleri düzensiz olduğu için adet olana kadar yapıyordu gittikçe koyulaşıyor silikleşmeyince şüphe edip gebelik testi yapmıştı Bi dene istersen
Kivircik01 Glcngzll ya ben perşembe günü kan vermiştim çıkmadı aslında aöa şimdi yine ümitlendim yapacağım kesinlikle