Kızlar 37+4 günüm bugün bebeğim belimde ağrı kasığımda adet sancısı gibi aşşağıdan sanki bıçak saplanıyor gibi arada yokluyor. Ağrı yoğunlaşıp gidiyor gelince cok canım yanıyor. Doğum sancısımı anlayamıyorum bebeğim şuan çok hareketli kasığımda o hareket ettikçe ıkınma geliyor bana herhangi bir su gelmesi nişan vs olmadı ama ağrı gelince nefes alamıyorum ne yapsam