Yanlış anlama belirti için gecikme olması gerekiyor seninki psikolojik tamamen Allah’ım tez zamanda sana kavuştursun bebeğini bende hamileyim ve inanki 5 haftaya kadar hiç bir belirti yaşamıyorsun çünkü bebek yok ortada anca kese oluşmuş oluyor en güzeli beklemek 🙏☺️🫶