Kbra_9 Kızlar 22+2 yim. Hamileliğimin başından beri kabızlık sorunum var bu 1 haftadır da baya kötüyüm ayaklarımda şişmeye başladı ne yapabilirim
Merveclskn10 Kbra_9 Kabızlığa sebep olan besinleri araştırıp onları tüketmemeye çalış canım. Eğer çok kötüysen lavman yapabilirsin. Bir de bol bol su tüket iyi gelecektir. Onun dışında kayısı tüket.
DidemB Kbra_9 bol su tüket 3-5 kuru kayısıyı geceden suya koy sabah ilk iş aç karnına suyuyla beraber onları tüket. Laktozsuz kefir, probiyotik yoğurt filan tüket bunlar doğal çözümler olabilir.
Churcill Kbra_9 bol su, meyve, posalı lifli yiyecekler bir de gece yatmadan aç karnına bir yemek kaşığı kadar zeytinyağı içebilirsiniz bağırsakları yumuşatır. Yürüyüş de iyi geliyor hareketsiz kalmayın sabah aç karnına limonlu ılık su bide ☺️
Minikkush9496 Kbra_9 canım bu meyvenin ismi türkçede ne bilmiyorum ama bunun kurutulmuşu oluyor onu al be akşamdan 5-6 tanesini sıcak suya koy sabaha kadar kalsın sabah önce meyveyi ye aç karnına sonra suyunu iç ve 20-30 dakka sonra yemeğini ye inan bana çok iyi gelicek hatta meyveyi bile yiye bilirsin bende hamilelikte kabızlık çekiyorum çok iyi geliyor
Elt60 Kbra_9 Sabah uyandığınızda 1 2 bardak soğuk su için ılık su değil. Diyestisyenden öğrenmiştim bunu. Demir hapı kullandigim için kabızlık yaşıyorum ben de ara ara. Ben de işe yarıyor. Deneyin isterseniz
Kbra_9 Çok saolun kızlar demir hapı da kullanıyorum onunda etkisi vardır ama dediklerinizi uygulıcam inşallah. Vücudum ödemde tutuyo aslında su içiyorum tuzu sadece yemeklerde tüketiyorum hamurişi haftada 1 yerim ekmek sadece kahvaltıda az bişey tüketirim ekmek alışkanlığımda yok ama şişiyorum bu durum canımı sıkıyo ve kilo alıyorum moralim bozuluyo bence aldığım kilonun yarısı ödem şiş. Hamileliğime 80 ile başladım şuan 86yım