Mucizem24 Tüp bebek tedavimi yapan doktorum bir kağıda 12. Haftaya kadar yazmıştı. Tekrar doktora gitmedim. Şuan 11+4 üm 12 ye girince mi bırakmalıyım yoksa 12 bitincemi kafam karıştı 😊
Churcill Mucizem24 ben elimdeki kutu bitince bırakmıştım 11. hafta civarıydı zaten sonra doktor multivitamin veriyo onda da oluyo folik asit
Mucizem24 Busss123 Churcill elimde daha çok var cuma günü gideceğim 12 ye girince bırakayım o halde sağolun kızlar :)
Sehseh Doktor 12 ye kadar kullan dedi sonra başka bi vitamin verdi reçete karsilamiyo onuda yine balık yağlı biseymis
Mucizem24 Sehseh fulife adında bir balık yağı kullanıyorum omega 3 tedaviye başladığım dan beri yine onuda bırakıcam sanirim 12 de öyle demişti
minikmelegim_ Ben buradaki kullananların lafına güvenerek 12ye girince bıraktım. Doktorum 14e kadar kullanmalıydın demişti
Gam haftada hala kullanıyorum. İçindeki vitaminlerden dolayı ekstra vitamin yazmadı doktorum folik asite devam dedi hep