Melekinci Kizlar 37_+3 gunum. Bebek haraket etdikde vajinama baski oluyo ,oyle bir hiski shu an dushucek ordan((
3_fistikannesi Melekinci bende 37+3ğm aynısı oluyor hatta bazen sanki bıcak batırıyorlar çok şiddetli ağrı giriyor
Fatmanur_2906 Ben 36+3üm aynısı banada oluyor eğilirken fln daha çok oluyor vajinama iğne batiyormus gibi oluyor
Dilarabir39 Melekinci 37+6 dan selamlar aynısını yaşıyom bir ağrıyor bir ağrıyor var ya göbeğimden çocumu çekip çıkartaasım geliyor