asude456 Kizlar merhaba Sabah idrarimla yaptigim testte cok bariz ama pembe ikinci cizgi cikti 1 dakika icinde oglen idrariyla tekrar yaptim sabahkinden dahada silik cikti golge gibi acaba hamilemiyim
Drnrabn Valla canım ben ilk öyle öğrendim sonra 5+3 te tekrar yaptım benim çizginin koyulugu yine aynı aşırı silik niye koyulasmiyo hayret Dr boş gebelik olabilir demişti acaba ondan mı bilmiyorum hiçbir belirtim de yok
Drnrabn asude456 göründü canım hatta kese bozuluyor gibi dedi geri sonra aslında haftası ile uyumlu gelişimi güzel dedi kafamı çok güzel karıştırdı