aysegulbakirci Canlar Nil isminin yanına İlay güzel oluyor ama çağırıldığı zaten nilay gibi oluyor. Siz ne düşünüyorsunuz ? Başka hangi isim yakışır yoksa tek mi kalmalı? Netleştirip etiket bastırmayı düşünüyorum 💖💖
MelikeD Tek başına ilay da güzel ya da ikisini istiyorsanjz ilay Nil olabilir en azından çağırınca Nilay a benzemez