Minikkush9496 Merhaba kızlar hamilelikte 1-ci trimesterde kalıcı oje yaptırmak olarmı? Yoksa zararlımı?
Minikkush9496 Elif949494 ilk aylarda canım 1-ci trimesterde ayrıca sezeryan olsa bile son aylarda yaptıranlar var 2 trimesterden sonra sıkıntı değil diye biliyorum ilk hamileliğimde yaptımda sadece ilk aylarda bebeğin orqanları geliştiği için sordum
Elif949494 Serendipty kalıcı ojenin kalıcılığı ne kadar bilemiyorum cnm bnm dalgavari konuşmana gerek yok küçük bir bilgilendirme