Bustagur ilk bebeğimde sade bi takım verdim ayıcıklı falandı ertesi gün güzel prens taçlı papyonlu falan aldığım takımı giydirip resim çektim kendim 1 gün çekilen sancılar sonucu sezeryan üstüne sezeryan acısı gece uykusuzluğu derken yüzüm gözüm sis olduğu icin fazla güzel resmim yoktu oğlusumu güzel güzel cektim bolca şimdi ikinci de sezeryan olucagı icin dinlenmiş hazır bi şekilde gidicem Doğuma insallah oğluma ve bebeğe tişört tulum takım yaptırıcam insallah fotoğraf cekimi icin 😊