Benim 20. Haftadan itibaren tansiyonum hep 14/9 civarında çıkmaya başladı günde 4 tane alfamet başlad doktorum. Ama sürekli tembihlediği görmede bulanıklık baş ağrısı bebek hareketlerinde azalma olursa hemen gel dedi. 36. Haftadayım normal doğuma bi engeli yok şuan kontrol altında dedi