Nurrdmr15 Merhabalar hanımlar 34 haftalık hamileyim geçen hafta birden sol gögüs ucum şişti ve kızrmaya başladı ağrısı bütün göğsüme yayıldı genel cerraha gözüktüm enfeksiyon dedi antibiyotik kullanıyorm ama gögüs ucum git gide şişiyor kıpkırmızı ucundan beyaz bişeyler akıyor sütmü ilthapmı bilmiyorum mastit diye düşündk başta fakat gögsümde hiçbsey yok yumuşacık sorun ucunda ucunun ağrısı yayılıyor heryerime yaşayan varmı doğal uygulayabileceğim bişey varmı yardımcı olablir misiniz doğumuma 23 gün var ogüne kadar nasıl düzelecek bilmiyorum 🥺😢 mastit mi acaba mastit yaşayanlar sizde nasıl başlamıştı 🥺
DeustchBurcu Nurrdmr15 çok anne yöntemi ama denemekten zarar gelmez. Soğanı ortadan kesip içindeki en küçük parçayı alıp memeye kapatıyorsun, 1 saat sonra yıkıyorsun. Acısı geçerse ertesi gün tekrarlıyorsun. Sonra da lansinoh krem sürüyorsun, bana iyi gelmişti
Nurrdmr15 DeustchBurcu sizindemi ucundaydı enfeksiyon ucuna mı koyyoruz ne kadar süre bekletiyorz en küçük yeri dediğiniz cücüğü değilmi bizde öyle denir sizde nasıl telaffuz ediliyor bilmiyorum 🥺
DeustchBurcu Nurrdmr15 enfeksiyon değil de mastit olmuştum, yarım soğanı komple kapatıyoruz. İçindeki meme ucu kadar parça(adını bilmiyorum) alıyoruz, 1 saat bekletiyoruz
Nurrdmr15 DeustchBurcu evet dediğiniz gibi yaptım soğanı ortadan bölüp kapattım hafif yanma yaptı 15 dkkadır duruyor inşallah faydası olur çok teşekkür ederim sonrasındada yıkayıp lonsinoh süreceğim değilmi
Nurrdmr15 DeustchBurcu 1 saat durdurdum iltihap ucuna iyice toplandı ve biraz önce gögüs ucumdam birden iltihap akmaya başladı çok şaşrdm sapsarı aktı hala şiş ucu yarın tekrar yapacağım Allah razı olsun çok şaşrdm çok teşekkür ederim 🤲
tugcezengin23 Kesinlikle soğanı ortadan ikiye bölüp göğsüne koymalısın çok rahatlayacaksın. Soğanın antibiyotik özelliği var hem göğüs uçların doğumdan sonra çatlamaz soğan sayesinde hemde antibiyotik etkisiyle iltihapı alır korkma kuzum ben mastit olma derecesine geldim mastit anlattığın gibi olmuyor çok çok daha beteri söylediklerimi yap inşallah iyi gelir
Nurrdmr15 tugcezengin23 yaaa gerçekten öyleymiş 1 saat beklettim iyice şişti ucu biraz öncede sarı iltihap aktı gögüs ucumdaki o şişlikten çok şaşrdm çok teşekkür ederim 🤲 mastit olmadığını düşünüyorum bende çünkü gögsüm yumuşacık ucu şiş kızarık iltihaplanma var ucunda
Nurrdmr15 tugcezengin23 Allah razı olsun canım son 19 günümüz inşallah ozamana tamemen iyileşirim sütümde gelir emziririm 🤲