Gjo Kızlar 37 haftalık gebeyim bikini bolgem cikmis acaba kuaföre gitsemmi yoksa daha erken mi tereddutte kaldm
4Melike6 Bence şansa bırakmayın ben de 38.haftayı bekleyeyim diye almamıştım 37. Haftada acil sezaryene alındım apar topar temizlenmek zorunda kaldım
Melekinci Kizlar neden 37 de dogum oldu? Ben de 37+3 gunum. Cok korkuyorum , doktorum 1 haftalik tatilde(((
Gjo 37 tüm.daha canta hazir degil bebek kıyafetlerini yikamamisim kaynanam daha erken diyor 😂bende sesimi çıkarmıyorum.bebek doğsa her an o zmn goruscem hicbiseyi kafaya takamam