isilogrt canım hiç bir ameliyatta 1ay geçmeden krem vermez ya da dikişler alınmadan ya da yara kabuk bağlamadan. Daha çok erken 6 gün diyorsun. Biraz bekle şu an bşy yapmazsın ben 2 sene önce ameliyat oldum yeni yeni izleri kayboluyor tabi benim 150 dikişim var bu kadar aceleci olma. bebeğini düşün izlerin 14. Günden sonra doktor kontrolünde krem önerecektir.