momlife10 canım benim geç döllenme ilk kontrole 6+2 haftalık gitmiştim sadece keseyi görmüştü doktor, 7+3 ken gittiğimde kalp atışını ekrandan gösterdi henüz çok küçük ondan dinletmiyorum demişti ama o zaman anlaşıldı geç döllenme olduğu 7+3 ken gittiğimde bebek 6+2 ile uyumluydu , 12. Haftaya kadar bekledi doktorum bebek haftasını yakalamazsa son adet tarihini değiştireceğim dedi , haftama göre 10 gün geride gelişti hep o yüzden son adet tarihimi 20 marttan 30 marta çekti , Allah’a çok şükür her şey yolunda şu an denilen son adet tarihine göre uyumlu sağlıklı , 19+4 olduk 🌸 zaten hep düzensiz adet gören biri olduğum için de normal bi durum olduğunu söylemişti doktorum