Arkadaşlar merhaba. Bir buçuk ay sonra sezaryen doğumum var. Doğum sırasında miyom ameliyatı da olacağım. Şimdiye kadar Nafi Sakar’a gidiyordum ama çok iletişim kuramıyoruz doktorla. Bilgilendirmiyor, rahatlatmıyor. Üç dört defa üst üste sormam gerekiyor. Ben de başka doktor bakmaya başladım. Memorial hastahanesi daha sakin olduğum için tercihimdir. Var mı öneriniz? Cerrahisi iyi olan bir doktor?