Mozi1605 Kızlar ilk defa rahim filmi çektiricem çok can acıtırmı yada anestezi veriyolar çektiren varmı daha önce ?
Blossom Mozi1605 Acı eşiğiniz düşükse ya da normal muayenede kendinizi kasıyorsanız anestezili yaptırmanız daha iyi. Çünkü işlem sırasında kendinizi kasarsanız sonucun yanlış çıkmasına sebep oluyor.
bebegimmm60 Mozi1605 anestezilik bi durum yok bence acı eşiğim düşüktür ama ben dayanılmıcak bi acı yaşamadım zaten çok kısa sürüyor narkoz almaya değmicek bi işlem
EbruBoluKaya 2 kere çektirdim anesteziye gerek yok bence alttan muayene gibi ilacı verirken ufak bir sızlama oluyor sonrasında da bir problem yaşamadım ufak kaşık ağrıları ve leke geldi o kadar