Ebru_20 Didembyr bı 3 kiloya yaklaşır belki geçer tabi ne kadar sürede ne kadar kilo aldığı da önemli tabi
Ebru_20 Aysemahmutt sezeryan günü verdi mi doktorunuz benim daha doğum seklim beli değil ben de bu günlerde hazırlamayı düşünüyorum
Aysemahmutt Ebru_20 hayır gün vermedi 38 haftalıkken alacağız dedi tarih belli değil bir daha ki kontrol de gün verir heralde
chefmom Ebru_20 Allah razı olsun o olmazda nasıl yağardım işlerimi bilmiyorum 🥰 Annemde gelicek 2 hafta sonra ama anneme de iş yaptırmak istemiyorum. Keyifle oturup torununu beklesin birlikte vakit geçirelim 🥰
Ebru_20 chefmom anneniz doğuma gitmeden üzerinden bir temizlik yapar ya da gelince o zaman iyi olur sizde ben gibi başkası yapmasın ben yapayım düşüncesindesiniz galiba 😊
chefmom Ebru_20 annem yapmak istiyor zaten acele etme bekle beni yaparız kızım diyor ama onda da astım var ve hem o zamana kadar bebek bekler mi beklemez mi bilemediğimden en iyisi yavaş yavaş yapmak 😇
chefmom Ebru_20 inşallah Sağlıklı olsunlar tek duam o 🫶🏼 bende dünden beri kötüyüm son postumda yazmıştım 😞 3 hafta gelişim geriliği var kilo almamış bebek 35+3 2203 gr 😞
Busbusablaoluyo Limeekce sonuçlarr ay çok heyecanlandım doğdumu bebiş sağlıkla gelsin hayırlı evlat olsun inşallah
Ebru_20 Aysemahmutt bana 37 ci haftada normal denemek istermisin diye sorarım 38 den sonra sezeryanla alırım dedi bakalım nasip sezeryan olursa zaten 38 dedi mi alıyorlar pek fazla bekletmiyorlar
chefmom Ebru_20 dün tekrar gittim başka doktora önceki gün ki doktorun yanlış ölçüm yaptığını söyledi, 3100 gr ve 37+0 ölçümlediniz yani herşey yolundaymış çok şükür 🤲🏼🥰
Beyza41 Bende 36+2 eylülün ilk haftası alıcak çok heyecanlıyım aynı zamanda korkuyorum epidural anestezi ile sezaryan olmaktan strese girdim aklımdan cıkmıyor 😢😢
Ebru_20 Beyza41 korkmanıza gerek yok aslında çok güzel bir duygu o an bebeğin ile karşılaşacaksın heyecan olacak
chefmom Ebru_20 kendi doktorum izinde olduğu için başka bir doktora gitmek zorunda kaldım çünkü muayene haftam gelmişti kendi doktorum asla böyle bir hata yapmazdı boşuna o kadar stres yaşadım maalesef 😢