aminehumamoms 2gündür içmiyorum prilamı bırakmaya çalışıyım dedim bugün çok fena oldum geceden beri istifra ediyorum şuanda bile hiçbişey yemedim yediğimi hemen çıkarıyorum sizde bırakmaya çalışınca oldumu böyle
gamzecgr aminehumamoms bence bulantılarınız bitmemiştir daha ben 2.5 ay kullandım onu bulantılarım kesilince tık bıraktım yine tabi alakası var mı siz bir doktorunuza danışın
1Sultanaktas aminehumamoms evet sanki alışkanlıkmış gibi bende bırakırken biraz zorlanmıştım ama ilk başlarda 2 güne bi içmeye başla kafada kullanmayacağım dersen bırakıyorsun. Ben ilk günler çok zorlanmıştım sürekli bulantım oluyordu sonra geçti
gamzecgr aminehumamoms oo baya olmuş sizin de gerçi kiminin doğumuna kadar bulantısı sürüyormuş ama yine siz danışın belki dediğiniz gibi alışkanlık yapmış olabilir
11-02- aminehumamoms yok olmadı arada mide bulantılarım oluyor tabi ama geçici yani ben prilamı bıraktıktan sonra iştahım çok açıldı