Kızlar selam. 18.haftaya giriş yaptım doktorum 16.hafta kontrolünde yavaş yavaş yoga gibi yürüyüş gibi basit egzersizlere başlayabilirsin dedi. Ama tabi öncesi baya kritik olduğu için hala cesaret edip başlayamadım siz neler yapıyorsunuz yürüyüş? Pilates? Yoga? Takip ettiğiniz biri var mı. Kaçıncı hafta başladınız