Sevinpoyraz Hanımlar, sabah uyandığımda regl olacakmışım gibi bir sancı çektim ama sonra geçti, şimdi yani akşam 20.30 dan sonra bel ağrısı oldu, bel ağrısı geçti yine adet sancisina benzer bir sancı geldi. Karar veremiyorum ne olduğuna, acaba doğum mu yaklaştı, ya da üşüttüm mü?? Bu arada 36+3
Nisanurr Canım ben suni sancıyla doğum yaptım ama ilk sancıları hissettiğim de aynı adet sancısı gibi geldi ağrılar ama seninki belli olmaz ilk defa hissetmeye başladıysan vücut kendini doğuma hazirliyorda olabilir ama surelerini ve agri artışlarını mutlaka takip et ve bebek hareketlerini
Sevinpoyraz Nisanurr süresini takip etmek aklıma gelmedi hiç, ama hala adet olacakmışım gibi hissediyorum