Nur_50 cansu_saydam23 aralık değil şubat benimde 😃başladım almaya kış bebeği o yüzden sıkıntılı yaz olsa zıbınla gezerdi birde müslin battaniye
Misikooo cansu_saydam23 Aralık Ocak ama bişi almicam ilk bebegimi kaybettim bu kez acele etmicem ne zaman ki sağlıkla gelirse dünyaya kucağıma alırsam bebeğimi o zaman her şeyi alırım en fazla 4 güne hallederim
cansu_saydam23 Bana da bir türlü nasip olmadı ya ha bugün ha yarın alışverişe gidecem diyorum bir türlü gidemedim😂
Nuraaa cansu_saydam23 aralık dedı doktor ama bence kasım sonu gelecek Ikıncı bebegım ılkı erkektı buda erkek o yuzden cok esya almama gerek kalmadıgı halde eksıklerımız mevcut Bıseyler almaya basladım malum her gun zam gelıyor
Misikooo cansu_saydam23 amin inşallah çok teşekkür ederim 🙏 hepimiz de sağlıkla alırız kucağımıza inşallah 🙏🙏
cansu_saydam23 esmos27-e bende önce kıyafetlerden başlamayı düşünüyorum mesela puseti arabasını falan en son alacam
esmos27-e cansu_saydam23 biz puseti almadık ama arabası falan hepsi hazır ailem aldı hepsini bizde elbiselerini alıcaz inşallah
1122esraesila Bende henüz almadım ama. Fikir olarak sizce titreşimli ana kucağı alsam uzun süre kullanılmaz değil mi ikinci bebeğim bir de tekrar kullanma durumu da yok
esmos27-e 1122esraesila bence alırsan dolaptan falan al bizde öyle yaptık eb fazla 4 ay kullanılıyor sonra fazladan masraf
Birannis Henüz hiç birsey almadım ablasından kalanlar var ama tabi yinede alınacaklar var bakalım bekleyeceğim biraz daha
Nuryg Ben almıyorum ama annem alıyo şimdiden o daha heyecanlı birde ilk çocuğumdan her şey var ufak tefek eksiklerini almayı düşünüyorum o da doğum yaklaşınca
alitalia cansu_saydam23 nevresim takımı yorgan battaniye kıyafetler bebek arabası falan aldım 🌸 kalanları da yavaş yavaş alacağım inşallah.