Papatyambenim Kızlar merhaba. 35. haftadayım ve iki gündür aşırı midem bulanıyor. İshalde var ama öyle çok değil. Aranızda yaşayan ve bi çözümünü bulan var mı? Midemi üşütmüş olabilir miyim acaba, parol iyi gelir mi? 😩🤦🏼♀️
sonsuzmasalim Papatyambenim bende bi haftadır yaşıyorum ama bende sadece geceleri geliyor. Bence bi doktora görün mide gribi falan olmasın ve doktora danışmadan hiç bi ilaç kullanma. Geçmiş olsun😇
deletedmom734 Papatyambenim 38+2 deyim yaklaşık 2 3 haftadır bulantılarım geri döndü ksuuyorum doğumu bekliyorum yapacak birşey yok canım parol ağrı kesicidir bulantı için neden kullanacaksınki:( az kalmış sabret