16 haftalık olduk. eşimle önceden nikah yapıp düğünü 1 sene sonra yapma kararı aldık bu arada hamile kaldım ve 2 hafta sonra düğünümüz var🥰
hamileliğimin başından beri sağ tarafta ağrılarım oluyordu hep bunun normal olduğunu biliyorum 2 gündür çok hafif yanma hissi oluyor bugünde damatlık ve gelinlik işlerini halletmemiz gerekiyor. Sizde de böyle yanma hissi olmuşmuydu eğer dışarı çıkarsam birşey olur mu diye düşünüyorum 🙏🏻