Kimi doktor 12 haftadan once dinlenmesinin zararlı olduğunu söylüyor. Cuma günü randevum var kalp atışı için. 6+3 olacak cuma günü çok kararsızım dinlemesem mi? Size zararlı olabilir diyen doktor oldu mu ya da bir zararını gördünüz mi? olumsuz bir surum yasan var mi?