Mels2506 direkt bıraktım ben. hatta planladığım süreçte bırakmadığımın da pişmanlığını yaşıyorum. içimde bir canlı olduğu düşüncesi hiç acaba bile dedirtmedi bana. sonuçta komple zarar bir maddeyi içimize çekiyoruz, bebeğin bundan etkilenmemesi mümkün değil.